Directeur Administratie en Financiën
Om ons ambitieus en dynamisch team te vervoegen en om de beste dienstverlening aan te bieden zijn wij op zoek naar een enthousiaste Directeur voor de dienst administratie.
Functie
Je bent als lid van het directieteam van het wzc verantwoordelijk voor het administratief-financieel beleid van het wzc De Regenboog.
Binnen het directieteam bewaak je de financiële gezondheid van het wzc en zorg je voor de goede werking van de administratieve processen.
Samen met de collega’s zoek je uit hoe we van dit huis nog een warmere thuis kunnen maken waar het goed wonen, leven en werken is.
Je bent verantwoordelijk voor een goed werkende administratie van het wzc: bewoners- en medewerkers administratie, facturatie, interne financieel-administratieve rapportering, interne controle....
Je bent sterk in payroll en volgt de sociale wetgeving op de voet.
Je staat in voor een performant budgetbeheer. Je zet alles in het werk voor een optimale bewonersbezetting en personeelsinzet binnen het wzc.
Je analyseert en zet efficiënt in op alle subsidiemogelijkheden (basistegemoetkoming zorg, sociale maribel, eindeloopbaan, IFIC,...).
Je geeft vorm aan een klantvriendelijke en efficiënte administratie in de voorziening.
Je stuurt een gemotiveerd administratief team van een vijftal medewerkers aan.
Je rapporteert aan de algemeen directeur van het woonzorgcentrum.
Je werkt nauw samen met de manager administratie en financiën van de groep. Onder zijn leiding en vanuit jouw expertise werk je actief mee aan projecten binnen de groep Zorg-Saam.
(minimum) Bachelor in een financieel-administratieve richting
Enkele jaren leidinggevende ervaring binnen een zorgorganisatie in een gelijkaardige functie.
Je bent een teamplayer en flexibel
Je bent analytisch sterk en graag bezig met cijfers
Je denkt beleidsmatig en neemt binnen het team ook operationele taken op
Kennis van wetgeving in ouderenzorg is een groot pluspunt
Uitstekende kennis van sociale wetgeving en loonverwerking
Kennis van rapportering, facturatie, IT en administratie
Warm hart voor ouderen
Coachend en verbindend leidinggevende
Goede planner, puntjes op de i
Ondernemend, gedreven, innoverend
Uitstekende schriftelijke en mondelinge communicatieve vaardigheden
Goede netwerker
Een boeiende job vol variatie en uitdagingen, ruime ontwikkelingsmogelijkheden, veel autonomie en verantwoordelijkheid
Vorming in specifieke zorgreferentiedomeinen
Een aangename werksfeer, een hartverwarmende werkomgeving
Een stabiele werkomgeving binnen de sterke groep Zorg-Saam ZKJ vzw
Een organisatie met een actuele kijk op ouderenzorg, in een vernieuwende werkomgeving binnen een sector in volle beweging
Voltijds contract van onbepaalde duur
Een aantrekkelijk salaris met extra-legale voordelen: bijkomende vakantiedagen, maaltijdcheques, gratis treinabonnement, fietsvergoeding, extra beloning bij mijlpalen in je privéleven
Meer info?
Je kan solliciteren bij Mevr. Liesbeth Vanaerschot, Departementshoofd Administratie, tot 16/06/2024.
Telefoon 03 253 29 03, mail vanaerschotl@deregenboog.zkj.be.
Bezoek onze website: https://www.zorg-saam.be/de-regenboog
Adres: Woonzorgcentrum De Regenboog, Regenbooglaan 14, 2070 Zwijndrecht